Remedy UTI - Penyembuhan Jangkitan kencing Dengan Piece of Fruit

Remedy UTI - Penyembuhan Jangkitan kencing Dengan Piece of Fruit

Bagaimana fikiran kamu, menggunakan ubat UTI lebih antibiotik? Beribu-ribu orang telah membuat suis dalam rawatan dan telah menemui bahawa ubat jangkitan saluran kencing semula jadi adalah lebih selamat dan lebih berkesan daripada rawatan tradisional, antibiotik.

Malangnya, kebanyakan doktor hanya akan menetapkan antibiotik untuk merawat jangkitan. Ini kerana antibiotik adalah pilihan kebanyakan doktor 'terbaik untuk mengubati masalah ini. Walau bagaimanapun, terdapat beribu-ribu doktor yang menetapkan sekeping buah-buahan untuk menyembuhkan jangkitan kencing.

Penyembuhan Jangkitan kencing dengan sekeping buah-buahan

Adakah ia benar-benar mungkin untuk menyembuhkan UTI anda dengan sekeping buah-buahan? Ramai doktor yang pakar dalam kesihatan semulajadi kini mencadangkan anda menyembuhkan diri sendiri dengan makan sihat dan menjaga kencing mansuhkan. Biar saya jelaskan!

Jangkitan saluran kencing biasanya disebabkan apabila bakteria coli E mula melebihi bilangan bakteria baik dalam pundi kencing anda. Biasanya, sistem imun yang sihat boleh melawan jenis jangkitan tetapi ramai orang tidak hidup kehidupan yang sihat.

Penyelidik dan doktor telah belajar banyak perkara tentang UTI dalam tempoh 10 tahun yang lalu dan salah seorang daripada mereka adalah bahawa makan buah-buahan tertentu boleh menyembuhkan dan mencegah jangkitan saluran kencing. Belajar bagaimana untuk meningkatkan sistem imun anda dan mengusir bakteria sekarang!

UTI Remedy Tips

1. Cranberries telah biasanya menjadi buah yang terbaik untuk merawat jangkitan kencing. Satu sebatian ajaib dalam cranberry sebenarnya telah ditunjukkan untuk tidak membenarkan bakteria untuk mematuhi dinding pundi kencing. Anda harus cuba untuk makan secawan cranberry setiap hari.

2. Anggur juga telah menunjukkan untuk menjadi sangat membantu untuk berasid air kencing dan membantu memulihkan kesihatan pundi kencing. Makan 2 cawan anggur setiap hari boleh membantu semasa serangan.

3. Strawberi telah ditunjukkan untuk menjaga pundi kencing melimpah dengan kandungan serat yang tinggi dan juga membantu meningkatkan sistem imun untuk melawan jangkitan secara semulajadi.

4. buah kering dan daun yang bilberry (blueberry) tumbuhan telah terbukti berjaya dalam menyembuhkan dan mencegah jangkitan saluran kencing. Bertindak sebagai anti-radang, ekstrak blueberry boleh menghapuskan dan / atau menghalang penyebaran jangkitan.

5. Akhir sekali, satu peraturan yang baik ibu jari adalah untuk air minuman sepanjang hari di samping mendapat banyak buah-buahan dan sayur-sayuran. Buah-buahan dan sayur-sayuran akan memberikan serat larut air dalam tubuh yang akan mengepam jangkitan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar