Raw Diet Makanan pada Hippocrates Kesihatan Gaya Hidup - Adakah ia perlu 100%?

Raw Diet Makanan pada Hippocrates Kesihatan Gaya Hidup - Adakah ia perlu 100%?

Mungkin soalan yang paling penting tentang diet makanan mentah yang merupakan sebahagian daripada Gaya Hidup Hippocrates Kesihatan adalah jika ia benar-benar hendaklah dipatuhi 100% daripada masa.

Dr Brian Clement, dari Hippocrates Institut Kesihatan, telah menjawab soalan itu dengan pasti berdasarkan 32 tahun pengalaman membantu beratus-ratus beribu-ribu orang mengamalkan Gaya Hidup Hippocrates Kesihatan. Plus ia sudah ini dengan penyelidikan menggunakan makmal di Massachusetts Institute of Technology hampir 25 tahun yang lalu.

Apabila orang dapat berubah ke diet makanan mentah, ternyata dengan baik 100% dari masa. Tetapi tidak semua orang bersedia untuk pergi ke gawang. Dan tiang gol adalah untuk makan 100% organik, 100% vegan. Dan sekurang-kurangnya pada mulanya, makanan mentah 100%.

Apabila orang diberitahu bahawa mereka perlu menjadi 100% mentah sepanjang hayat mereka, mereka mendapati ia amat sukar untuk menerima. Bagi mereka ia seolah-olah hampir putus asa dan mustahil. Ini diilhamkan Dr. Brian Clement untuk melakukan penyelidikan di makmal MIT.

Dan kajian menunjukkan bahawa selepas sistem imun anda menjadi dimaksimumkan dan kuat dan sihat anda boleh makan sehingga 20, 25% organik, masak, makanan vegan tanpa sistem imun anda secara keseluruhan.

Kini, sudah tentu, ini adalah selepas seseorang telah sembuh penyakit.

Kami tidak bercakap tentang orang yang menghidapi kanser atau penyakit jantung atau diabetes atau sklerosis berbilang atau banyak perkara Dr. Brian Clement bekerja dengan setiap hari dan mempunyai selama beberapa dekad. Tetapi anda boleh makan sedikit makanan yang dimasak.

Pada 90, 95% daripada kes-kes mereka yang berurusan dengan penyakit selepas dua tahun, kita boleh meleraikannya dan mengatakan datang, makan beberapa brokoli kukus, atau makan beberapa, sekoi. Yang membuat dunia perbezaan dengan orang. Dan ia membuatkan mesra Hippocrates gaya hidup kesihatan pengguna.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar